ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЗА РАХУНОК АСОРТИМЕНТУ ПРОДУКЦІЇ
Ключові слова:
конкурентоспроможність, асортиментна політика, асортиментна концепціяАнотація
У статті виокремлюється одна із головних складових конкурентоспроможності
підприємства – асортимент продукції. Обґрунтовано, що вдало підібраний асортимент є запорукою успіху підприємства. У статті визначені чинники ступеня задоволеності запитів покупців, наведений зміст характеристик асортименту товару. Розглянуті заходи, здійснення яких передбачені системою формування асортименту.
Посилання
Ансофф И. Новаякорпоративнаястратегия / Пер. с англ. Ю.Г. Каптуревского. –
СПб.: Питер, 1999. – 416 с.
Мазаракі А.А. Економіка торговельного підприємства: підручник/ Мазаракі А.А.,
ЛігоненкоЛ.О.,Ушакова Н.М. – К.: Хрещатик, 2009.
Бутенко Н.В. Основи маркетингу: навчальний посібник/
Н.В. Бутенко[Електронний ресурс]. – Режим доступу: [http://buklib.net].
Гірченко Т.Д. Маркетинг : навчальний посібник/ Т.Д. Гірченко, О.В. Дубовик. –
Київ : Центр навчальної літератури, 2007. – 255 с.
Балабанова Л.В. Маркетинг підприємства : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. /
Балабанова Л. В., Холод В. В., Балабанова І. В.; М-во освіти і науки України, Донец. нац.
ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Баранівського, Шк. маркетингового менеджменту. –
Донецьк: ДонНУЕТ, 2010.