СИСТЕМА МАРКЕТИНГОВИХ РИЗИКІВ ТА МЕТОДИ ЇХ ВИЗНАЧЕННЯ У ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Ключові слова:
ризик, маркетингові ризики, система маркетингових ризиків, методи визначення маркетингових ризиківАнотація
В статті розглянуто теоретико-методичні засади ідентифікації системи
маркетингових ризиків. Визначено причини їх виникнення. Запропоновано методи управління стратегічними маркетинговими ризиками. Доведено, що використання цих методів підприємством сприятиме підвищенню ефективності управління.
Посилання
Промышленность Украины терпит убытки. [Електронний ресурс]. – Режим
доступу: http://www.mayak.zp.ua/industrial/2583-promyshlennost-ukrainyterpit-ubytki
Індекс обсягу виконаних будівельних робіт за 2011 рік – Сайт Держкомстату
України. [Електронний ресурс]. – Режим доступу:http://www.km.ukrstat.gov.ua/ukr
/statinf/kb/ovbr11.htm
Балабанов И.Т. Риск-менеджмент / И.Т. Балабанов. – М.: Финансыи статистика,
–192 с.
Зозулѐв А.В. Маркетинговые исследования: теория, методология, статистика:
[учеб. пособие] /А.В. Зозулѐв, С.А. Солнцев. – М. : Рыбари; К.: Знання, 2008. – 643 с.
Івченко І.Ю. Моделювання економічних ризиків і ризикових ситуацій. навч.
посібник. / І.Ю. Івченко. – К.: Центр учбової літератури, 2007. – 344 с.
Солнцев С.О. Оцінювання маркетингових ризиків при виведенні нового товару на
ринок / С.О. Солнцев, А.В. Овчіннікова // Формування ринкової економіки: зб. наук.
праць. Спец. вип. Маркетингова освіта в Україні. – К. : КНЕУ, 2011. – С. 356–364.
Шегда А.В. Ризики в підприємництві: оцінювання та управління : навч. посіб. /
А.В. Шегда, М.В. Голованенко; за ред.. А.В. Шегди. – К.: Знання, 2008. – 271 с.