РОЗВИТОК БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • І.А. Михайленко
  • Людмила Євгенівна Довгань

Ключові слова:

бенчмаркінг, конкуренція, конкурентоспроможність, конкурентні переваги, бренд-менеджмент,

Анотація

У статті розглянуто сутність понять «конкурентоспроможність підприємства», «бенчмаркінг», «бренд-менеджмент» визначено складові наведених понять. Представлено результати щодо оцінювання показників конкурентоспроможності підприємства. Запропоновано підходи бенчмаркінгу з метою підвищення конкурентоспроможності ПП Петрик «Ювелірне виробництво».

Посилання

Кендюхов О. В. Оцінювання ефективності бренд-менеджменту на основі бенчмарінгу [Електронний ресурс] / О. В. Кендюхов, Д. С. Файвішенко // Актуальні проблеми економіки: електронне фахове видання. – 2012. – № 11 (137). – Режим доступу: http://www.management.com.ua/ct/ct003.html.

Козак Н. Бенчмаркінг як інструмент підвищення конкурентоспроможності компанії [Електронний ресурс] / Н. Козак // Управление компанией. – 2000. – № 1-2. – Режим доступу: http://www.management.com.ua/ct/ct003.html

Довгань Л. Є. Конкурентноспроможність підприємств.: Монографія / ІВЦ «Видавництво «Політехніка»: 2004. – 144 с.

Жилінська О. І. Теоретичні аспекти оцінювання конкурентоспроможності підприємства на засадах бенчмаркінгу [Електронний ресурс] / О. І. Жилінська, В. Є. Волошина // Бізнес Інформ. – 2012. – № 10. – С. 96-101. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/binf_2012_10_23.pdf.

Соколов О. Почему стагнирует ювелирный рынок [Електронний ресурс]/ О. Соколов// Forbes Україна – 2013. – Режим доступу: http://forbes.ua/opinions/1353637-pochemu-stagniruet-yuvelirnyj-rynok.

Українські ювеліри відкривають для себе стратегії збуту та маркетингу [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://alls.in.ua/4333-zoloti-merezhi-ukra-nski-yuveliri-vidkrivayut-dlya-sebe-strategi-zbutu-i-marketingu.html

Бориславська Н.О. Інноваційні аспекти імплементації системи інформаційного забезпечення управління торговим маркетингом на ювелірному ринку України та світу / Н.О. Бориславська // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. – 2010. – № 4-5.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Формування та розвиток конкурентоспроможності сучасного бізнесу.