КОНКУРЕНТНА БОРОТЬБА ЗА РИНКИ ЗБУТУ ВИДАВНИЧОЇ ПРОДУКЦІЇ
Ключові слова:
видавничі підприємства, збут, купівельна спроможність, маркетингове дослідження, розповсюдження, товарна політика, управління.Анотація
Визначено основні чинниками вдосконалення управління збутом видавничої продукції видавництва та цілі видавничих підприємств щодо управління збутом. Виявлені напрями роботи відділу збуту по удосконаленню управління розповсюдженням видавничої продукції і підвищення ефективності діяльності видавництва. Визначена товарна політика видавничого підприємства.Посилання
Глотова Г. І. Організація і економіка книговидання: навч.посіб. для студ. вищ. навч. закл./ Г.І. Глотова, О.О. Добровольський.– К.: Університет «Україна», 2006.– 101 с.
Комаров Е.И. Эффективное издательство. Менеджмент и маркетинг в издательской деятельности: учеб.-метод. пособие/ Е.И.Комаров, Н.П.Маковеев. – М.: Логос, 2000. – 239 с.
Нємцов В.Д. Менеджмент організацій: навч.посіб./ В.Д.Нємцов, Л.Є.Довгань, Г.Ф.Сініок – К.: ТОВ «УВПК «ЕксОб», 2000. – 392 с.
Стюарт Грант. Ефективне управління збутом: Як зробити ваш відділ збуту найкращим?/ Грант Стюарт. – Дніпропетровськ : Баланс-клуб, 2002. – 180 с.
Швайка Л.А. Розвиток і регулювання видавничого підприємництва: монографія / Л.А. Швайка. – Л.:УАД, 2005. – 432 с.
Швайка Л.А. Економіка видавничо-поліграфічної галузі: підручник/ Л.А. Швайка, А.М. Штангрет. – Львів: Українська академія друкарства, 2008. – 478 с.