ФРАНЧАЙЗИНГ ЯК ПЕРСПЕКТИВНА ФОРМА РОЗВИТКУ МАЛОГО БІЗНЕСУ

Автор(и)

  • Н. В. Котова

Ключові слова:

франчайзинг, малий бізнес, переваги, розвиток

Анотація

У статті розглянуто ключові аспекти франчайзингу та переваги його
використання для розвитку діяльності суб’єктів малого бізнесу.

Посилання

Хімченко А. Діалектика взаємозв’язку розвитку малого та великого бізнесу /

А. Хімченко // Вісн. Терноп. акад. нар. госп-ва. – 2004. – № 1. – С. 51–58.

Офіційний веб-сайт торгово-промислової палати США [Електронний ресурс]. –

Режим доступу: http://www.uschamber.com.

Асоціація франчайзингу в Україні [Електронний ресурс]. – Режим доступу:

www.franchising.org.ua

Government of Western Australia «Small business development corporation –

Advantages and disadvantages of buying a franchise» [Електронний ресурс]. – Режим

доступу: http://www.smallbusiness.wa.gov.au/

Мирончук Т.В. Переваги та недоліки франчайзингу для учасників

франчайзингових відносин / Т.В. Мирончук // Науковий вісник Львівського юридичного

інституту. Серія економічна: Збірник. – Львів: Львівський юридичний інститут

МВС України, 2005. – Вип.2. – С. 32-47.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Формування та розвиток конкурентоспроможності сучасного бізнесу.