ЯКІСТЬ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ УКРАЇНСЬКОГО БІЗНЕСУ

Автор(и)

  • Ірина Сергіївна Луценко
  • Е.Б. Жмайло

Ключові слова:

якість, концепція якості, конкурентоспроможність, продуктивність праці, ділова досконалість.

Анотація

Розглянуто проблема якості, як основного фактора формування
конкурентоспроможності українського бізнесу. Запропоновано основні шляхи реформування українського бізнесу через переваги концепції управління якістю.

Посилання

Огвоздин В. Ю. Управление качеством. Основы теории и практики: Учебн. пособие.

– М: Дело и сервис, 2002. – 160 с.

Шадрин А.Д. Менеджмент качества. От основ к практике / А.Д. Шадрин – М.: НТК

«Трек», 2005. – 360 с.

Людський розвиток в Україні: мінімізація соціальних ризиків (колективна науково-

аналітична монографія) / За ред. Е.М.Лібанової. – К.: Ін-т демографії та соціальних

досліджень ім. М.В.Птухи НАН України, Держкомстат України, 2010. – 496 с.

Кончаловский А. Русская ментальность и мировой цивилизационный процесс:

(материалы международного симпозиума «Культура, культурные изменения и

экономическое развитие») [Електроний ресурс] Режим доступу до статті:

http//www.deming.ru/statyi/russkayamentalnostl

Рубаник Ю.Т. Путь качества как национальная идея для РоссииРежим доступу до

статті: http//www.deming.ru/statyi/putkachkak

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Формування та розвиток конкурентоспроможності сучасного бізнесу.