СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ БІЗНЕСУ ЯК НЕОБХІДНА СКЛАДОВА ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • І. О. Ворончак

Ключові слова:

соціальна відповідальність бізнесу, організаційна культура, зацікавлені сторони бізнесу

Анотація

У статті визначено сутність та роль соціальної відповідальності бізнесу як складової організаційної культури. Проаналізовано характеристики національних моделей соціальної відповідальності бізнесу. Досліджено проблеми формування соціальної відповідальності бізнесу в Україні. Запропоновано шляхи підвищення соціальної відповідальності бізнесу в нашій країні. 

Посилання

Ліфінцев Д.С.Корпоративна соціальна відповідальність як складова культури

організації: економічне значення / Д.С. Ліфінцев // Ефективна економіка. – 2013. – №11

[Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2505

Нагорнов А.В. Исследования социальной ответственности компании /

А.В. Нагорнов, М.С. Солнцева // Журнал «Корпоративные финансы». – 2007. – № 2. – С. 112-

Социальный аудит: учебное пособие / под общ. редакцией д. э. н., проф.

А.А. Шулуса, д.э.н., проф. Ю.Н. Полова. – М.: Издательский дом «АТИСО», 2008. – 620 с.

Доклад о социальных инвестициях в России / [Литовченко С.Е., Акопян А.Р.,

Балацкий Е.В. и др.]; под общей редакцией С.Е. Литовченко. – М.: Ассоциация менеджеров,

– 124 с.

Ворончак І.О. Стан та перспективи розвитку соціальної відповідальності бізнесу

Львівської області / І.О. Ворончак, О.В. Кощій // Регіональна економіка. Науковий журнал. –

– № 2 (68). – С. 122-130.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Формування та розвиток конкурентоспроможності сучасного бізнесу.