ОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІННОВАЦЙІЙНИХ МЕТОДІВ ІНТЕРНЕТ–РЕКЛАМИ
Ключові слова:
Internet–реклама, контекстна реклама, баннерна реклама, цільова аудиторія споживачів, пошукові запити, лінки,Анотація
В статті розглянуто найпоширеніші способи розміщення реклами в глобальній мережі Internet, проведено порівняльну характеристику і доцільність використання певних способів з погляду їхніх переваг, недоліків, вартісної компоненти, цільової спрямованості на прикладі найуспішніших американських компаній. Запропоновано механізми аналізу економічної ефективності використання різних видів рекламних засобів.Посилання
Курасова М. Организация рекламных кампаний в системе Интернет / М.Курасова, В.Секерин // Маркетинг.–2007. – № 4. – С. 76–80.
Годин А. А. Интернет–реклама: Учеб. Пособие / А.А.Годин, А.М.Годин, В.М. Комаров – М: Дашкон и К. – 2009. – 168 с.
Вільна енциклопедія «Вікіпедія» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: uk.wikipedia.org/wiwki/Інтернет–реклама.
БорисовБ.Л. Технології реклами й PR: Навчальний посібник для Вузів –М.:ФАИР–ПРЕСС, 2001. –624с.
Джефкінс Ф. Реклама: практ. посіб. : Пер. з 4–го англ. вид. / Доповнення і редакція Д. Ядіна. – К.: Т–во „Знання", КОО, 2008. – 456 с.
Інформаційне агентство УНІАН [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.unian.ua/society/831939–rinok–mediynoji–internet–reklami–v–ukrajini–za–pivroku–viris–na–37.html.
Офіційна Інтернет–сторінка Інтернет Асоціації України (ІНАУ) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.inau.org.ua/ru.phtml.
Білинська Є., Сучасні дослідження віртуальної комунікації: проблеми, гіпотези, результати / Є.Білинська, А.Жичкина – М.:ЮНИТИ–ДАНА, 2004. – 165 с.