ФОРМИ ВЗАЄМОДІЇ ПІДПРИЄМСТВ МАШИНОБУДУВАННЯ В ІННОВАЦІЙНІЙ СФЕРІ

Автор(и)

  • Катерина Олександрівна Копішинська

Ключові слова:

взаємодія, інноваційна діяльність, підприємства машинобудування,

Анотація

У статті розглянуто сутність взаємодії підприємств в інноваційній діяльності. Проаналізовано різні форми співпраці підприємств під час створення інноваційної продукції. Запропоновано найбільш прийнятні форми кооперації для підприємств різних галузей машинобудування, що займаються виробництвом та реалізацією інноваційної продукції.

Посилання

Махова Г.В. Стратегічні альянси підприємств як засіб реалізації інновацій

[Електронний ресурс]/ Г.В. Махова, М.І. Дяченко – Режим доступу:

http://economica.org.ua/2011/strategichni–alyansi–pidpriyemstv–yak–zasib–realizaciї–innovacij/

Варяниченко О.В. Формування інноваційних кластерів в Україні як інструмент

розвитку та конкурентоздатності / О.В. Варяниченко // Наук. вісн. НГУ. –2011. – № 3. –

С. 118–121.

Быкова А.А. Практики «открытых инноваций» в России: эмпирическое

исследование инновационного поведения предприятий Пермского края / А.А. Быкова, М.А.

Молочик // Электронный журнал "Корпоративные Финансы". – 2009. – №3(11). – С. 77–93

Bauer S. Strengthening Innovation Systems in the Context of Development Cooperation

[Електронний ресурс]: / S. Bauer, S. Hartmann. 2010. – Режим доступу:

http://www2.gtz.de/wbf/4tDx9kw63gma/StrenghteningIS_2010.pdf

Ткаченко М.О. Методичний підхід до визначення впливу інноваційної активності на

фінансово–економічний стан підприємства / М.О. Ткаченко // Комунальне господарство міст.

– 2014. – випуск 115. – С. 98–104

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Інноваційні, інформаційні, інвестиційні складові сучасних підходів до управління підприємством.