КОНЦЕПЦІЯ СОЦІАЛЬНО-ЕТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ ЯК ОСНОВА ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
Ключові слова:
Концепція соціально-етичного маркетингу, соціально відповідальний маркетинг, інноваційний розвиток підприємства,Анотація
У статті розглянуто сутність понять «соціально-етичний маркетинг» та «соціально-відповідальний маркетинг». Соціально-етичний маркетинг розглядається як невід’ємна складова соціально відповідальної діяльності підприємства. Визначено роль і переваги впровадження соціально-етичного маркетингу.Посилання
Рубан В. В. Сучасні проблеми соціально відповідального маркетингу / В. В. Рубан // Вісник НТУ «ХПІ» - 2013 - №20(993) – с. 65-70.
Решетнікова І. Л. Етичний маркетинг як концепція маркетингової діяльності / І. Решетнікова // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2012. - №4. – с. 91-95.
Котлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер; пер. с англ. В. Б. Боброва; под общ. ред. и вступ. ст. Е.М. Пеньковой. – М.: Прогресс, 1991.
Планування маркетингу. 2-ге вид. перероб. та доп. [текст]: навч. посіб. / О.А. Овєчкіна та ін.– К.: “Центр учбової літератури”, 2013. – 352 с. – ISBN 978-617-673-202-0.
Маркетинг: Навчальний посібник / С. І. Чеботар та ін. – К.: «Наш час», 2007. – 504 c.
Ващенко Т.А, Бєлкін І.В. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.rusnauka.com/34_NIEK_2010/Economics/75246.doc.htm
Морохова В. О. Місце концепцій маркетингу в інноваційному розвитку підприємств-виробників торгівельного обладнання. Економічні науки. Серія “Економіка та менеджмент. – 2012. – №9(34). – С. 228-240.
Н.С. Косар. Концепція соціально-відповідального маркетингу у формуванні конкурентних переваг підприємства [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/15900/1/32_Kosar_67_68_Modern_Problems.pdf
Щорічний соціальний звіт корпорації “Оболонь” за 2013-2013рр. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://report.obolon.ua/