ЕФЕКТИВНЕ ПРОСУВАННЯ БРЕНДУ НА НОВИХ ЗАКОРДОННИХ РИНКАХ

Автор(и)

  • Анастасія Юріївна Книш

Анотація

Успіх та прибутковість будь-якого бренду будується на ефективній маркетинговій комунікації, тому компанії слід володіти потенційними прийомами для цього. Базові інструменти маркетингової комунікації це: прямий маркетинг, реклама, зв’язки з громадськістю, проведення спонсорських та комерційних заходів за участю продукту, персональний продаж, промо-акції, стимулювання збуту та найголовніший інструмент – це доступна, актуальна інформація про той чи інший продукт в точках продажу.Компанія, яка планує розширити свою експортну діяльність повинна приділити значну увагу побудові стратегії комунікації на новому потенційному ринку.

Найлегший спосіб комунікації з новими потенційними споживачами – це побудова історії бренду, яка може бути пов’язана з країною знаходження продукту. Попри все, будь-яка інновація потребує поглибленого маркетингового дослідження. Саме воно надає  можливість правильно побудувати стратегію, чітке розуміння та уявлення про фінальний очікуваний результат, який буде максимально наближеним для кінцевого споживача.

Одним із потенційно привабливих регіонівдля багатьох українських експортерів є ринок Африки. За останніми тенденціями зростання населення, урбанізація та економічне зростання роблять Африку вкрай привабливим ринком, зокрема для світових виробників пива. До 2025 року населення Африки може скласти одну п'яту частину від світового. Цікавим є те, що розвиток світового пивного ринку в 2016-2020 роках визначатимуть чотири тенденції розвитку пивного ринку: збільшення популярності пива в Африці, консолідація ринку, смакова різноманітність і зростання попиту на слабоалкогольне пиво [1].

Наприклад, вчені Алжиру виявили, що для якісного очищення води від ненатуральних барвників підходить такий доступний продукт як апельсин, а саме апельсинові кірки. До того ж, головним напоєм в Алжирі – це напій ХамудБуалем[2], який є аналогом спрайта, проте перший з’явився раніше. Тож, якщо ми беремо українську пивоварну компанію як об’єкт дослідження і як компанію, що потребує розширення до нових ринків, то насправді Африка є привабливим ринком.А саме, країна Алжир, з якою можна спробувати побудувати комунікацію як особливу історію народження бренду.Мається на увазі, зосередитись на існуючому портфелі як «Львівське Роберт Домс», який вже започаткував перші плоди пов’язання бренду з історією країни. Цей портфель налічує такі бренди: «Львівське Роберт Домс Бельгійський», «Львівське Роберт Домс Віденський» та «Львівське Роберт ДомсМюнхенський». Проте, неуспішним запуском був «Львівське Роберт ДомсAmericanStyleAle».

Для ринку Алжиру, можна запропонувати створити новий продукт націлений саме на африканський ринок під назвою «Львівське Роберт ДомсAfricanStyleBeer» зі смаком африканського вишневого апельсину і додаючи до цього історію, що, наприклад, Роберт Домс мандрував країнами, шукав нові відкриття і раптом потрапив на незвичайний продукт, аналогу якому немає у світі – вишневий апельсин. Тож його найбільш спонтаннім рішенням стало залишитись в Алжирі та сварити своє добре пиво, тільки для африканського народу. Треба зауважити, що попри великої кількості конкурентів в пивній галузі на африканському ринку не існує жодної подібної комунікації. За останніми дослідженнями, африканські пивоварні компанії використовують загалом тільки розміщення інформації про продукт в місцях продажу.

Як висновок, варто для визначити, чому саме цей запуск може стати успішним:

а) інноваційний продукт пов’язаний з країною – Алжиром;

б) він буде слугувати як продукт “top-of-mind” у населення Африки;

в) оскільки за останніми дослідженнями в Україні, брендом за показниками “top-of-mind”, «національний бренд», «бренд, який зближує» є «Львівське», то при запуску «Львівське Роберт ДомсAfricanStyleBeer» - компанія матиме велику ймовірність успіху, окупність, прибутковість та значно зміцнить свій експортний потенціал;

г) особливий вид пива портфелю «Роберт Домс» за останніми дослідженнями, в країнах Африки немає;

д) в країнах Африки домінують дуже багато конкурентів, проте вони зосередженні на крафтовому пивоварінні.

 

 

Науковий керівник: доц. каф. менеджменту, к.е.н. Дунська А.Р.

Посилання

Основні тренди світового ринку пива.Електронний ресурс:http://beercomments.com.ua/?p=25262

Сто фактів про Алжир. Сайт Фактрум. Електронний ресурс. Режим доступу: https://www.factroom.ru/facts/9564

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-03

Номер

Розділ

Міжнародний бізнес в умовах тенденцій розвитку глобальних викликів